1.) Atsiskaitymo metu nutrūko ryšys su banku, kaip galiu apmokėti savo užsakymą?
Atsakymas 1.) Jei gavote el. pranešimą, kad užsakymas gautas, galite atlikti paprastą pavedimą į mūsų sąskaitą : LT907044060007744413 , UAB MODI 2. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo nr.
2.) Kaip grąžinti prekę?
Atsakymas 2.) Prekių grąžinimo tvarką smulkiai aprašėme skiltyje “Grąžinimas”.
3.) Kaip galiu pakeisti prekę į kitą dydį?
Atsakymas 3.) Grąžinkite netikusią prekę ir užsisakykite norimą kitą dydį. Inicijuokite netikusios prekės grąžinimą savo paskyroje. Parašykite mums esales@dianavapsve.lt – mes Jums atsiųsime koduką, kuris Jums leis nemokėti už pristatymą.
4.) Kur rasti dydžių lentelę?
Atsakymas 4.) El. parduotuvėje šalia dydžių pasirinkimo rasite “Dydžių lentelė”. Ją paspaudę rasite tikslius to drabužio matmenis.
5.) Kaip grąžinti, jei pirkau per DPD terminalą?
Atsakymas 5.) Siuntoje turėjote gauti DPD lapelį su barkodu. Jį užklijuokite ant savo grąžinamos siuntos. Nunešus siuntą į DPD siuntų paštomatą, nuskenuokite barkodą ir įdėkite į atsidariusią nišą. Tada ji iškeliaus pas mus.
6.) Kaip grąžinti, jei pirkau per Omniva terminalą ?
Atsakymas 6.) Jeigu siuntą gavote Omniva paštomatu, tuomet atsiėmimo žinutėje turėjote gauti ir siuntos grąžinimo kodą. Nuvykus prie paštomato pasirinkite “Verslo klientas” ir tada suveskite grąžinimo kodą. Atsidarius durelėms siuntą dėkite į paštomato nišą ir uždarykite.